Friday, April 27, 2012

Roche Bobois International 2012


My tray in bronze and porcelain
Mon plateau en bronze et porcelaine




My japanese boxes "KOI"(porcelain)
Mes boîtes japonaises "KOI" (porcelaine)


My vase "Bohême" in porcelain 
Mon vase "Bohême en porcelaine


During the last congress of Roche Bobois International,
Some of my collections in stage in the decoration.
April 2012.

Lors du dernier congrès international de ROCHE BOBOIS,
Quelques objets de mes collections, mis en scène dans les décors.
Avril 2012.

2 comments:

  1. I have one of your little japanese boxes the style is like picture #5 vase - the top broke & want to find a replacement top? Where would I get one? btw-Love all your designs! Thanks for your help ahead of time :)

    ReplyDelete
  2. Je suis ravie que vous soyez tombé sur ma photo de votre petit vide poche rimbaldien ! Et merci pour votre commentaire.

    M.

    ReplyDelete